Czy warto pić wodę z Banana przed snem ?

Czy kiedykolwiek słyszałeś o wodzie bananowej? Zdradzamy, jak go przygotować i dlaczego zdecydowanie warto go wypić wieczorem

Uwielbiamy banany jako zdrową przekąskę między posiłkami. Ale czy wiesz, że możesz też zrobić drinka z żółtym owocem? Woda bananowa pomaga w problemach z zasypianiem i sprzyja zasypianiu przez całą noc.

Tak działa woda bananowa
Banany są bogate w magnez i potas. Te minerały są również znane jako „środki antystresowe”, ponieważ obniżają ciśnienie krwi i rozluźniają nerwy i mięśnie. Dodatkowo aminokwas tryptofan zawarty w bananach wspomaga tworzenie serotoniny – substancji przekaźnikowej, która z kolei jest niezbędna do tworzenia hormonu snu melatoniny.

Trend kulinarny: przepisy ze skórką od banana

Przygotowanie wody bananowej
Do naturalnego napoju nasennego potrzeba jedynie dojrzałego organicznego banana (ważne, bo skórka też jest gotowana!) I 500 ml wody.

Doprowadź wodę do wrzenia i wyjmij patelnię z pieca. Następnie odetnij oba końce banana i umieść owoc ze skórką w garnku. Alternatywnie możesz pokroić je na małe plasterki. Pozwól wodzie bananowej moczyć się w garnku przez około dziesięć minut, a następnie odcedź. Jeśli chcesz, możesz dodać do napoju szczyptę cynamonu.

Wskazówka: najlepiej pić wodę bananową na jedną do dwóch godzin przed pójściem spać, aby kapturek działał optymalnie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *